keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Note to myself

Kuva: Mindbodyspirit.co.uk

Olen terve ja läheiseni ovat terveitä. Minua rakastetaan ja minä rakastan. Minulla on työ ja koti, mahdollisuus opiskella ja harrastaa. Minulla on kaikki se mitä välttämättä tarvitsen ja enemmänkin. 

On ruokaa ja puhdasta vettä. Raitista ilmaa. En joudu elämään sodan tai jatkuvan väkivallan keskellä. Väkivallan ja onnettomuuden uhka on pieni. Koen olevani turvassa. 


 Ei ole hyvä olla onneton, mutta on hyvä olla ollut onneton.

 - Georges Brossin de Méré

 

Kuva:examiner.com


2 kommenttia:

  1. Olipas mukava viisaus toi ensimmäinen.
    Tuota toista jouduin miettimään pidempään. Mutta niinhän se on, että jos ei koskaan olis ollut onneton, ei varmasti osaisi nauttia onnestakaan. Tai ainakaan ei löytäis onnen aiheita kaikista niistä pienistä jutuista, joita elämässä kuitenkin enimmäkseen on.
    Olipas monimutkaisesti ilmaistu, mutta you know what I mean :)

    VastaaPoista
  2. I know what you mean. Jos elämä olisi pelkkää juhlaa, arki alkaisi tuntua juhlalta ja juhla arjelta.

    VastaaPoista

Sana on vapaa